BRIGÁDA 28.4.2012 - Základna má novou knihovnu!

28.04.2012 19:22

Ahoj Parťáci,

dneska proběhla prima brigáda a posezení na Domašově. Zúčastnili se Jitřenka + Pája a kamarádka + 4 vnoučata, Zdenda, Stody, Radek, Roman Včelka a Klárka a moje maličkost. Odpoledne ještě přikvačil Brázdička.
Včelka, Klárka a Zdenda se vrhli na zpacifikování lektorské, kde se podařilo umýt všechny přihrádky na knihovnu a zaevidovat na 400 knih.
Jitřenka a spol. za slunečného počasí dávali do pořádku haldy klacků u ohniště a vnoučata se cákala v řece, až tam i spadli celí.
Stody, Radek a Roman přebrali haldu dřeva, která tam byla ještě z doby bourání nádstavby. Dobré trámy nachystali na stavbu boudy na dřevo, špatné pořezali a uklidili do sklepa.
A já, no já jsem nejdříve poletovala mezi jednotlivými skupinkami a nakonec jsem zakotvila v bytě, kde jsem zadělávala díry po vysekané elektrice.
Bříška jsme si naplnili gulášem od Marty a odpoledne moc dobrými opečenými klobásami.
Moc všem děkuji nejen já, ale i Zdeněk, který po 4 měsících strávených v nemocnici v Rakousku a ČR se mohl podívat opět na Domašov a bylo mu mezi námi dobře. Tak jsme to oslavili trochou vína.
Od 16 hod. jsem potom přemýšleli, co budeme letos dělat napřed a co potom:

květen - bude ve znamení:
1) dodělávek a stavby boudy na dřevo.

2) rekonstrukce podlahy ve slepě - je potřeba vykopat a vyvozit ven cca 30 cm do hloubky a potom udělat novou podlahu z IGLŮ - pracovat lze ihned. Hledáme brigádníky na práci.

3) Výběr firmy na dodávku stavebních prací (zateplení jižní stěny + podkroví, nové schodiště a místnost pro hvězdárnu, nová okna v podkroví atd.) - termín zahájení stavby bude 22.7.

4) oprava podlahy v kotelně


Jestli se z toho letos nezblázníme, tak bude na konci roku moc dobře, protože budeme už fakt mít hotové všechny hlavní věci na objektu. Proto prosím všechny, kteří mohou, nechť přispějí svou pracovní silou, abychom v roce 2013 mohli slavit!
Že nevíte co? No přece...

Oslava 10.výročí Domašova se bude konat dle dnešní dohody téměř do roka a do dne - 17.-19.5.2013!!! Do se všechno za ten víkend stane a čím se budeme bavit je především na nás, náměty můžete zasílat, já je dám dohromady a navrhla bych program.

2.6.2012 je 2.brigáda na Domašově, podobně jako byla dnes. Prosím zapište si tento termín do kalendáře a přijeďte.

Ještě chci poděkovat Zdendovi, který začal upravovat naše webové stránky. Můžete průběžně sledovat změny a posílat svá hodnocení a náměty.
Co mně dnes mrzelo - neudělala jsem ani jednu fotku, přestože jsem zde měla foťák. Prostě jsem hlava děravá a moc mne to mrzí. Polepším se a příště to bude jako na brifingu.
Počasí bylo dneska fantastické, až mi připadalo divné, že je horko a nejsou ještě listy na stromech.

Ještě několik novinek:
1) možná budeme mít opět letos ovce - přemýšlím o dvou kusech.
2) vypsala jsem akční nabídku pro skautské oddíly pro pobyt na Domašově - vice je na webových stránkách.
3) 15.-16.9. připravujeme turnaj v Petangu s občerstvením = podrobnosti dám vědět co nejdříve.

Všechny zdravím a těším se na příští setkání s vámi.

S pozdravem a úsměvem Vlaďka

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.